xmlns:og='http://ogp.me/ns#' COOL : TIN AIR BERKARBONAT VERSI HELLO KITTY (6 GAMBAR) | FANTASIA NETWORK COOL : TIN AIR BERKARBONAT VERSI HELLO KITTY (6 GAMBAR) | FANTASIA NETWORK

COOL : TIN AIR BERKARBONAT VERSI HELLO KITTY (6 GAMBAR)

Anda minat Hello Kitty? Di sini ada satu produk dari Hello Kitty yang mungkin agak menarik untuk anda, iaitu rekaan tin air berkarbonat Hell...

Anda minat Hello Kitty? Di sini ada satu produk dari Hello Kitty yang mungkin agak menarik untuk anda, iaitu rekaan tin air berkarbonat Hello Kitty Strawberry Cola.

Rekaan tin air berkarbonat yang direka oleh seorang pereka bernama Taevas dari Estonia ini direka khas untuk pasaran di Latvia. Walaupun packaging bagi rekaan ini kelihatan seperti khas untuk kanak-kanak, namun ianya dipasarkan khas untuk pelanggan dewasa.





Related

Info Pelik 2203344338598891153

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item