xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Benarkah Aeril Zafril dan Wawa Zainal sudah bernikah...? | FANTASIA NETWORK Benarkah Aeril Zafril dan Wawa Zainal sudah bernikah...? | FANTASIA NETWORK

Benarkah Aeril Zafril dan Wawa Zainal sudah bernikah...?

Dunia hiburan digemparkan apabila artis 99kali rindu Aeril Zafril dan Wawa Zainal sudah bernikah. Sejauh mana kebenran tersebut...apabila me...


Dunia hiburan digemparkan apabila artis 99kali rindu Aeril Zafril dan Wawa Zainal sudah bernikah. Sejauh mana kebenran tersebut...apabila menguatkan lagi dengan kehadiran cahaya mata mereka pada 24 ogos. Lgi berita penuh di BH.


Mengikut siasatan lagi, rekod yang diperoleh di JPN mendapati nama bapa bayi berkenaan bernama Suharil Suhari iaitu nama sebenar Aeril. Data peribadi Aeril yang dilahirkan pada 2 Disember 1988 dan ibunya Nur Hawa Zainal Abidin (nama sebenar Wawa Zainal) yang dilahirkan pada 12 Mac 1992, nyata sama dengan identiti ibu bapa kepada bayi berkenaan.

Kepada semua pembaca semua khususnya peminat mereka ini mesti ada yang kecewa kan. heheh. La Tahzan ok. :P

Related

Info Artis 2082448926617031770

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item