xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Kekasih Maya Mohd Asraruddin Putra Omar Tidak Wujud Di Dunia Realiti? | FANTASIA NETWORK Kekasih Maya Mohd Asraruddin Putra Omar Tidak Wujud Di Dunia Realiti? | FANTASIA NETWORK

Kekasih Maya Mohd Asraruddin Putra Omar Tidak Wujud Di Dunia Realiti?

Di alam maya, ada manusia yang memakai identiti orang lain. Jangan sangka avatar yang digunakan di media sosial itu ialah wajah sebenar, kem...



Di alam maya, ada manusia yang memakai identiti orang lain. Jangan sangka avatar yang digunakan di media sosial itu ialah wajah sebenar, kemungkinan gambar yang dipaparkan dicuri dari orang lain.

Sebelum ini, sekitar tahun 2008, penulis blog yang menamakan dirinya Maya Darina Dahlan Hain yang menulis di madarina.blogdrive.com, pernah kantoi apabila dia sebenarnya tidak wujud, walaupun telah menjalin hubungan dengan pelakon Pierre Andre dan Maya Darina juga mendakwa menjalin hubungan dengan SM Nasaruddin SM Nasimuddin, yang pada masa itu ialah teman lelaki Marion Caunter.

Sebelum ini juga, kecoh apabila penulis blog kisah cinta yang dikatakan kisah realiti, iaitu Bvlgarigirl yang menulis di bvlgarigirl.blogspot.com juga telah kantoi. Beliau dikatakan tidak wujud, sebaliknya hanyalah satu identiti yang dicipta oleh seseorang untuk melakukan blog jualan yang juga milik individu yang sama.

Apabila penipuan diketahui, kedua individu ini berusaha untuk memadamkan semua bukti mengenai kisah fantasi mereka dari alam maya dan menghilangkan diri.

Apakah kaitan dua kisah ini dengan kisah yang hendak kami sampaikan? Untuk makluman anda, baru-baru ini pemain bolasepak tempatan terkenal, Mohd Asraruddin Putra Omar (juga pemain bolasepak negeri Selangor dan kebangsaan) telah memberi mesej secara terbuka didakwa sebagai ‘my love’ kepada seorang wanita yang dikatakan kekasihnya, yang bernama Lela Jamaluddin di Instagram.




Related

Info Artis 460530732293161495

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item