xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Pelakon Fast Furious 2009 Paul Walker mati | FANTASIA NETWORK Pelakon Fast Furious 2009 Paul Walker mati | FANTASIA NETWORK

Pelakon Fast Furious 2009 Paul Walker mati

Pelakon Paul Walker , paling dikenali untuk peranannya dalam filem hit 2009 The Fast dan The Furious, telah terbunuh dalam satu kemalangan k...






Pelakon Paul Walker , paling dikenali untuk peranannya dalam filem hit 2009 The Fast dan The Furious, telah terbunuh dalam satu kemalangan kereta api di California, menurut laporan.



Satu jawatan oleh pasukan pelakon di Facebook kata Walker , 40, adalah seorang penumpang di Porsche kawan apabila kereta hilang kawalan dan terhempas di Santa Clarita , utara Los Angeles , membunuh kedua-dua penghuni.

Menurut selebriti berita laman web TMZ kereta mencecah pos atau pokok dan cepat melanda dalam api.

" Ia adalah dengan hati yang benar-benar berat yang kita perlu mengesahkan bahawa Paul Walker meninggal dunia hari ini dalam kemalangan kereta tragis semasa menghadiri acara amal untuk organisasi Reach Out Di seluruh dunia, " jawatan itu di laman Facebook Walker berkata.

"Kami menghargai kesabaran anda sebagai kita juga terkejut dan sedih di luar kepercayaan dengan berita ini . "

Pelakon itu telah menghadiri pameran kereta di bandar untuk mengumpul wang untuk orang yang terjejas oleh Taufan Haiyan yang melanda Filipina pada bulan lepas.

Studio filem New Regency , yang mengedarkan melalui abad kedua puluh Fox, juga menulis sebarang tweet takziah kepada pelakon.

Related

Isu Dunia 7619370097095997715

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item