xmlns:og='http://ogp.me/ns#' APAKAH INI SEBAB UTAMA BANJIR TERUK YANG BERLAKU DI PAHANG ? | FANTASIA NETWORK APAKAH INI SEBAB UTAMA BANJIR TERUK YANG BERLAKU DI PAHANG ? | FANTASIA NETWORK

APAKAH INI SEBAB UTAMA BANJIR TERUK YANG BERLAKU DI PAHANG ?

SECARA PERIBADI penulis TERKEJUT dengan apa yang didedahkan dalam video yang dikongsi dalam Youtube bertarikh 10 Sept 2013....ini bermakna 2...


SECARA PERIBADI penulis TERKEJUT dengan apa yang didedahkan dalam video yang dikongsi dalam Youtube bertarikh 10 Sept 2013....ini bermakna 2 bulan sebelum ini ianya sudah DIDEDAHKAN DAN DISEBARKAN cuma mungkin tidak DIENDAHKAN.

Penulis juga bukan hendak buat fitnah atau memburukkan lagi keadaan  TETAPI sebagai seorang islam dan seorang RAKYAT ...BENARKAH SEMUA INI?? DAN ADAKAH  INI JAWAPAN PADA PERSOALAN PENULIS DIATAS?? 
Saksikan pendedahan video dibawah...JIKA IANYA BENAR DAN TERSEBAR, SILA SIMPAN  VIDEO INI SUPAYA IANYA TIDAK DIPADAM ,

SEKIRANYA TIDAK BENAR...mohon diberi penjelasan tentang STATUS PROJEK INI oleh pihak berwajib agar isu ini TIDAK BERPANJANGAN ......Penulis yakin,selaku ketua Agama Islam,maruah Sultan Pahang juga akan turut tercalar dalam isu ini.








Related

Info Fakta 4383926772074196154

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item