xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Detik-Detik Ngeri Peninju UFC Patah Kaki | Gambar dan Video | FANTASIA NETWORK Detik-Detik Ngeri Peninju UFC Patah Kaki | Gambar dan Video | FANTASIA NETWORK

Detik-Detik Ngeri Peninju UFC Patah Kaki | Gambar dan Video

Nama 'Anderson Silva' sering disebut sebagai 'fighter' terbaik generasi ini. Malah beliau dianggap sebagai yang terbaik duni...

Nama 'Anderson Silva' sering disebut sebagai 'fighter' terbaik generasi ini. Malah beliau dianggap sebagai yang terbaik dunia atau "#1 pound-for-pound fighter". Pendek kata Anderson Silva sering mencatatkan kemenangan yang bergaya.

Namun perlawanan menentang Weidman menjadi tragedi buruk buat Silva apabila kaki beliau patah ketika melakukan tendangan. Di bawah menunjukkan detik-detik ngeri bagaimana keadaan kaki Silva dalam kejadian tersebut:


Menurut doktor pakar, kejadian itu boleh mengakhiri kerjaya Silva sebagai peninju UFC. Kini selepas pembedahan dijalankan, Silva sedang melalui proses pemulihan yang diramal akan mengambil masa lebih daripada 6 bulan. 

VIDEO

Related

Info Pelik 8280127283556413776

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item