xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Ragam Anak Murid Sesi Persekolahan 2014 | FANTASIA NETWORK Ragam Anak Murid Sesi Persekolahan 2014 | FANTASIA NETWORK

Ragam Anak Murid Sesi Persekolahan 2014

Murid kelainan upaya, Nur Damia Irsalina Daeng Malis, 7, dibawa guru melawat kawasan sekolah bersama murid lain di Sekolah Kebangsaan Telemu...

Gambar: Murid kelainan upaya, Nur Damia Irsalina Daeng Malis, 7, dibawa guru melawat kawasan sekolah bersama murid lain di Sekolah Kebangsaan Telemung, Terengganu. FOTO Aswadi Alias    Harian Metro mengucapkan selamat masuk alam persekolahan buat semua murid Tahun 1 bagi negeri yang memulakan sesi persekolahan hari ini.
Murid kelainan upaya, Nur Damia Irsalina Daeng Malis, 7, dibawa guru melawat kawasan sekolah bersama murid lain di Sekolah Kebangsaan Telemung, Terengganu.

Sebahagian murid Tahun Satu Sekolah Kebangsaan Long Gafar, Kota Bharu bersemangat memulakan sesi persekolahan mereka yang bermula hari ini.

GELAGAT murid Tahun Satu semasa sesi suai kenal pada hari pendaftaran di Sekolah Kebangsaan Long Gafar (SKLG), Kota Bharu sebelum sesi persekolahan 2014 bermula, hari ini.


MURID tahun satu diperkenalkan dengan kemudahan ICT yang terdapat di sekolah pada sesi Transisi pada hari pertama persekolahan di Sekolah Kebangsaan Kampung Sungai Melayu, Gelang Patah, Johor Bahru pagi ini

Related

Info Pendidikan 4896793467853448230

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item