xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Cristiano Ronaldo Dan Irina Shayk Nikah Dalam Diam | FANTASIA NETWORK Cristiano Ronaldo Dan Irina Shayk Nikah Dalam Diam | FANTASIA NETWORK

Cristiano Ronaldo Dan Irina Shayk Nikah Dalam Diam

CRISTIANO Ronaldo dan Irina Shayk sudah lama menjalinkan hubungan cinta dan terbaharu, pasangan itu dikatakan sudah berkahwin dalam diam....


CRISTIANO Ronaldo dan Irina Shayk sudah lama menjalinkan hubungan cinta dan terbaharu, pasangan itu dikatakan sudah berkahwin dalam diam.


Menurut laporan portal Dailymail, berita itu mula diperkatakan ketika Cristiano menghadiri sebuah acara anugerah Ballon d’Or, Isnin lalu dan ketika itu dia menerima pengiktirafan Pemain Bola Sepak Tahunan sebanyak dua kali.

Dalam ucapannya, dia telah membuatkan ramai orang terkejut apabila mengucapkan terima kasih kepada ‘isteriku’ yang ditujukan kepada Irina.

“Untuk semua orang yang terlibat secara tidak langsung sepanjang karier sukan bola sepak ini, saya benar-benar ingin berterima kasih kepada ‘isteriku’, rakan-rakan dan anak saya,” katanya.

Pada acara anugerah itu, Irina turut hadir bersama anak mereka memberi sokongan terhadap Cristiano. Ketika memberi ucapan itu, lelaki berusia 28 tahun itu tidak dapat menahan air mata tanda terharu. – mStar Online

Related

Info Sukan 4462335305211509301

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item