xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Gambar Comel Anak Ustaz Don Daniyal Biyajid yang Baru Lahir | FANTASIA NETWORK Gambar Comel Anak Ustaz Don Daniyal Biyajid yang Baru Lahir | FANTASIA NETWORK

Gambar Comel Anak Ustaz Don Daniyal Biyajid yang Baru Lahir

Tahniah diucapkan buat pendakwah terkenal, Ustaz Don Daniyal Don Bijayid bersama isterinya, Husna Mohd Zahry yang telah selamat menimang...


Tahniah diucapkan buat pendakwah terkenal, Ustaz Don Daniyal Don Bijayid bersama isterinya, Husna Mohd Zahry yang telah selamat menimang cahaya mata sulung mereka, malam semalam.

Berita gembira itu dikongsikan Ustaz Don menerusi laman Facebooknya dengan menulis, “bayi selamat dilahirkan pada jam 4.25 petang sini, 10.25 malam di Malaysia”.






Personaliti agama terkenal, Ustaz Don telah bergelar bapa apabila isteri kesayangan beliau, Husna Mohd Zahry telah selamat melahirkan anak sulung mereka di Mesir. Cahaya mata sulung kepada Ustaz Don Daniyal Don Biyajid dan isteri ini telah selamat dilahirkan pada jam 4.25 petang waktu Mesir bersamaan 10.25 malam, waktu Malaysia. Menurut Ustaz Don, anak sulung beliau lahir secara normal dengan berat 3.5 kg. 

Ustaz Don juga turut memberitahu yang beliau, isteri dan anak sulungnya akan pulang ke Malaysia pada 30 Januari 2014. Setakat berita ini ditulis, Ustaz Don masih belum memberitahu jantina dan nama bayi sulung beliau.




Related

Artis Nasyid 7126700110763705105

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item