xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Histeria Melibatkan 10 Pelajat di SMK Pendang.. | FANTASIA NETWORK Histeria Melibatkan 10 Pelajat di SMK Pendang.. | FANTASIA NETWORK

Histeria Melibatkan 10 Pelajat di SMK Pendang..

gambar hiasan Pendang: Pembelajaran sesi petang bagi pelajar tingkatan satu dan dua Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pendang, di sini,...


gambar hiasan

Pendang: Pembelajaran sesi petang bagi pelajar tingkatan satu dan dua Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Pendang, di sini, gempar apabila mereka dikejutkan dengan kejadian histeria membabitkan lebih 10 pelajar tingkatan dua selain beberapa guru sekolah berkenaan, kelmarin.

Dalam kejadian jam 5 petang, semua pelajar berada dalam kelas masing-masing seperti biasa. 

Menurut sumber, seorang pelajar perempuan tingkatan dua tiba-tiba menjerit menyebabkan rakan perempuan sekelas yang lain bertindak mengerumuninya untuk melihat dan mengetahui punca mangsa menjerit. 

“Namun keadaan menjadi semakin buruk apabila hampir semua pelajar perempuan dari kelas sama terkena histeria dan keadaan menjadi tidak terkawal apabila satu persatu pelajar perempuan mula menunjukkan tingkah laku luar biasa.


PELAJAR berkumpul di luar kelas sambil membaca surah Yasin.

“Pelajar terbabit menjerit seolah-olah dirasuk menyebabkan pelajar dari kelas lain terkejut dengan kejadian itu,” katanya di sini, semalam.

Related

kisah menarik 6541814167797526632

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item