xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Jutawan Arab melamar Gadis Brazil lelong Dara | FANTASIA NETWORK Jutawan Arab melamar Gadis Brazil lelong Dara | FANTASIA NETWORK

Jutawan Arab melamar Gadis Brazil lelong Dara

Mahasiswi Brazil Catarina Migliorini , 23 , yang pernah dua kali melelong kesuciannya kini kembali mengajukan tawaran sama untuk ketiga kal...



Mahasiswi Brazil Catarina Migliorini , 23 , yang pernah dua kali melelong kesuciannya kini kembali mengajukan tawaran sama untuk ketiga kalinya . Dia bahkan mempertimbangkan untuk mengajak berkahwin.
 
Sejak 15 bulan lalu Catarina menawarkan kesuciannya sebesar Rp 17.4 bilion . Seorang jutawan asal Jepun pernah mengajukan tawaran melalui laman lelongan di Internet tapi tawaran itu tak pernah menjadi kenyataan .
Akhirnya Catarina memutuskan untuk kembali mengajukan tawaran melalui laman webnya sendiri di VirginsWanted2.com . Tawaran kedua itu tadinya berakhir pada 12 Disember tahun ini tetapi dia memutuskan untuk melanjutkan tawarannya hingga 12 Februari tahun depan , seperti yang dilaporkan oleh laman Huffington Post , Sabtu ( 28 / 12 ) .
Dia berdalih bukannya tidak ada yang menawar . Dia bahkan mengatakan telah menerima tawaran bernilai Rp 5.3 bilion tapi dia tetap memutuskan melanjutkan lelangnya bahkan menawarkan ikatan perkahwinan .

" Saya memutuskan untuk melanjutkan tawaran ini kerana saya menerima permohonan lamaran dari seorang jutawan Arab dan saya sedang memikirkannya untuk berkahwin , " kata dia kepada Huffington Post melalui surat elektronik .
Migliorini mengaku dia sudah banyak berbincang dengan sang jutawan Arab itu melalui Skype . Lelaki Arab itu mengaku seorang muslim progresif .

" Dia menunjukkan dirinya orang romantis . Dia boleh bicara sebelas bahasa . Dia berusia 35 hingga 40 tahun , kacak dan sangat pintar . Dia tinggal di sebuah rumah besar yang dia perlihatkan kepada saya melalui kamera video , " kata Migliorini .. 

SUMBER: OHPEDAS.BLOGSPOT.COM

Related

Info Pelik 5890042683836051125

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item