xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Pelik!!! Wanita letupkan Kemaluan Teman Lelaki Guna Mercun | FANTASIA NETWORK Pelik!!! Wanita letupkan Kemaluan Teman Lelaki Guna Mercun | FANTASIA NETWORK

Pelik!!! Wanita letupkan Kemaluan Teman Lelaki Guna Mercun

Alahai dunia-dunia... Agak-agak orang gila di dunia ni masih waras lagi nak buat kerja bodoh ? Seorang wanita Russia Kira V. telah ...

Alahai dunia-dunia... Agak-agak orang gila di dunia ni masih waras lagi nak buat kerja bodoh ?


Seorang wanita Russia Kira V. telah menggunakan mercun untuk meletupkan kemaluan teman lelakinya.Kejadian ini berpunca kerana teman lelakinya Alik D. 33 tahun hendak berpisah dengannya.

Teman lelakinya hendak berpisah kerana enggan berkahwin dengan wanita tersebut dan ingin kembali kepangkuan isteri dan anaknya.

Wanita Russia itu telah mengajak teman lelakinya untuk makan malam.Kedua-dua mereka makan sambil meminum minuman keras.

Alik D yang mabuk tlah tertidur dan kemudian wanita Russia itu mengambil beberapa mercun memasukannya kedalam seluar untuk meletupkan kemaluan teman lelakinya.Lelaki itu kemudian dibawa ke hospital.Wanita Russia itu telah dipenjarakan selama 12 tahun.

Wallahualam.

Related

Info Pelik 4951938088041947268

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item