xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Semakan Kemasukan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014 | FANTASIA NETWORK Semakan Kemasukan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014 | FANTASIA NETWORK

Semakan Kemasukan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014

Semakan Kemasukan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014 | Kepada pelajar yang telah membuat permohonan kemasukan Tingkatan 4 ses...



Semakan Kemasukan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014 | Kepada pelajar yang telah membuat permohonan kemasukan Tingkatan 4 sesi 2014 ke Kolej Vokasional (KV) atau Sekolah Menengah Teknik (SMT), anda boleh membuat semakan secara atas talian (online). 

Tarikh Semakan Kemasukan Ke KV dan SMT Sesi 2014
Tarikh rasmi Semakan Tawaran Kemasukan ke Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik Tahun 2014 itu belum diumumkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) melalui portal rasmi. Penulis meramalkan, semakan status permohonan boleh dibuat sekitar minggu ke-2 atau ke-3 bulan Januari 2014.

Semakan Kemasukan Ke KV dan SMT Sesi 2014

Semakan permohonan ke Tingkatan 4 Kolej Vokasional (KV) dan Sekolah Menengah Teknik (SMT) boleh dibuat dengan menggunakan angka giliran PMR atau nombor kad pengenalanpemohon.
Laman web untuk menyemak keputusan permohonan ke KV dan SMT 2014 adalah di:
{Semakan Kemasukan Ke Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik 2014}


[NOTA: Link semakan akan dikemaskini apabila pengumuman rasmi dikeluarkan kelak ]


Rayuan

Bagi yang tidak berjaya mendapat tawaran, mereka boleh membat rayuan terus kepada Kolej Vokasional atau Sekolah Menengah Teknik yang berkenaan.
Keputusan rayuan tertakluk kepada kekosongan tempat yang ada setelah proses pendaftaran pelajar yang menerima tawaran.

Pertanyaan

Jika terdapat sebarang pertanyaan mengenai keputusan permohonan Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik sila hubungi Bahagian Pendidikan Teknik dan Vokasional, KPM di talian 03-8884 5154 / 5031 / 5073.

Related

Info Pendidikan 8503057799362568182

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item