xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Tweet 'kangkung' dari Yana Samsudin | FANTASIA NETWORK Tweet 'kangkung' dari Yana Samsudin | FANTASIA NETWORK

Tweet 'kangkung' dari Yana Samsudin

Cerita 'kangkung' masih berlegar di media sosial dan blog. Artis juga tak kecuali dikatakan bersuara tentang kangkung. 


Cerita 'kangkung' masih berlegar di media sosial dan blog. Artis juga tak kecuali dikatakan bersuara tentang kangkung. 

sumber: kininews

Sebelum ini pelawak Zizan Razak dan pengacara Ally Iskandar dikatakan membuat kenyataan tentang kangkung. Namun kenyataan itu sebenarnya bukan dari mereka berdua. Kedua-dua adalah page parody artis yang sengaja digunakan untuk menarik para peminat hiburan.

Kini artis Yana Samsudin juga menyelitkan 'kangkung' dalam tweet yang dibuatnya serta di akaun Facebooknya. Rasanya ini memang dari akaun sebenar beliau.

"Senyum... Walaupun lapooooo .. Takut nak tanya "korang mkn apa lunch?" Sbb nanti mesti korang jawab "kangkung masak blablabla!" Hahaha apsal semua menu kangkung?!"


Related

Info Artis 8563444878769690231

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item