xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Gempak!!! Irfan Ghani Pula Bersumpah Dengan Al-Quran | FANTASIA NETWORK Gempak!!! Irfan Ghani Pula Bersumpah Dengan Al-Quran | FANTASIA NETWORK

Gempak!!! Irfan Ghani Pula Bersumpah Dengan Al-Quran

Salam Sejahtera kepada semua pembaca. Hari ini dunia sukan Bola Sepak sudah pon mencetuskan 1 fenomena yang pada admin suatu revolusi...



Salam Sejahtera kepada semua pembaca. Hari ini dunia sukan Bola Sepak sudah pon mencetuskan 1 fenomena yang pada admin suatu revolusi dan peningkatan terbaik terutama apa yang di usahakan oleh TMJ selaku Presedin utama Bola Sepak Johor. Namun dengan adanya perasaan hasad dengki atau iri hati dalam hati manusia itulah yang membuatkan Bola Sepak Malaysia memang tidak akan maju ke hadapan.


Sensasi dengan kisah insiden yang berlaku di Larkin dalam saingan FA CUP bertemu T-team, apabila FAM memberi kemenangan percuma 3-0 kepada Johor, Menteri Besar Terengganu Mat Said bertindak tidak puas hati dengan para pemainnya. Dan beliau bertindak untuk para pemainnya melakukan acara angkat sumpah dengan menggunakan Al-quran dan bahawasanya apa yang dinyatakan oleh pengurusan T-Team adalah benar. Mari kita ikuti video angkat sumpat tersebut yang diwakili oleh Azlan Johar.





Terbaru Irfan Ghani pula mengangkat sumpah melalui media setelah tidak hadir semasa majlis angkat sumpah dihadapan YB Menteri Besar Terengganu.

Perakuan sumpah itu dibuat Muhammad Irfan sambil memegang al-Quran dengan disaksikan sekumpulan wartawan serta jurugambar di sebuah restoran di sini.

Macam-macam hal. Pada admin angkat sumpah untuk Bola Sepak adalah sesuatu yang tidak relevan kalau kita berfikir secara waras. Tapi kalau kita tengok mereka ni yang bersumpah berpendidikan tinggi. Berikut dibawah salah satu komen peminat bola sepak terhadap isu sumpah sesumpah ini,







p/s : Renung-renung selamat beramal.

Related

Info Sukan 1368257820069414743

Catat Ulasan

  1. koman Ustaz Ahmad Dasuki...diatas kurang tepat dan harus di sangkal.....Al-Quran itu kan juga di panggil Al Hakim...jadi apa salah nya MB terangganu mengunakan nya utk mencari kebenaran..

    BalasPadam
  2. sumpah itu tidak sempurna kerana tidak mengandungi perkataan melaknat diri sendiri jika org yg bersumpah tidak bercakap benar. Rujuklah Quran cara bersumpah.

    BalasPadam

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item