xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Harga Ayam RM1.09 Sekilogram... Biar Betul ? | FANTASIA NETWORK Harga Ayam RM1.09 Sekilogram... Biar Betul ? | FANTASIA NETWORK

Harga Ayam RM1.09 Sekilogram... Biar Betul ?

Heboh pasal Kangkung turun harga... Kini kecoh Harga Ayam dijual harga RM1.09 sekilogram.. Macam lawak pon ada... Tapi inilah kebenaran...


Heboh pasal Kangkung turun harga... Kini kecoh Harga Ayam dijual harga RM1.09 sekilogram.. Macam lawak pon ada... Tapi inilah kebenaran yang berlaku di :

Kuala Lumpur: Seperti tidak munasabah, tetapi harga ayam bersih super dan standard di pasar raya Ong Tai Kim di Plaza Sentul, Setapak di sini dilapor dijual serendah RM1.09 sekilogram, semalam.

Menurut portal pengguna www.1pengguna.com, pasar raya itu juga menjual ayam hidup sekilogram pada harga yang sama, selain udang putih ‘banana prawn’ saiz sederhana dijual RM4.99 sekilogram dan ketam renjang/bunga RM3.90 sekilogram. 

Econsave Cash & Carry di Cheras dan pasar raya Jaya Grocer Cheras pula menjual harga ayam bersih standard pada kadar RM3.88 dan RM4.99 sekilogram. 

Pada kebiasaannya, harga ayam bersih standard dijual pada harga antara RM5 hingga RM7 sekilogram di pasar basah, pasar raya dan pasar raya besar di seluruh negara.

Di Johor, ikan cencaru bersaiz sederhana dijual serendah RM3.99 sekilogram di Econsave Cash & Carry di Yong Peng dan di pasar raya Kipmart, Masai menjual sebiji kelapa serendah RM1.40.

Sumber : Bernama

Related

info semasa 6249725273322512566

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item