xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Lelaki Miliki Misai Terpanjang Di Dunia. | FANTASIA NETWORK Lelaki Miliki Misai Terpanjang Di Dunia. | FANTASIA NETWORK

Lelaki Miliki Misai Terpanjang Di Dunia.

Peh... memang terbaik la... pecah rekod dunia ni... Ram Singh Chauhan mula menyimpan misanya pada tahun 1970, dan tidak dipotong sejak da...



Peh... memang terbaik la... pecah rekod dunia ni...

Ram Singh Chauhan mula menyimpan misanya pada tahun 1970, dan tidak dipotong sejak dari itu. Kini ukuran misainya melebihi dari 4.30 meter.

Beliau yang dari Rajasthan kini memegang rekod dunia memiliki misai terpanjang didunia.


Ram Singh Chauhan yang berumur 50 tahun lebih itu, menyatakan minatnya mula timbul untuk misai setelah melihat minat rakannya dari Rajasthan. Pada permulaannya isterinya Asha, merasa amat sukat untuk mengurus seperti mencuci dan membasuh serta mendandan misai tersebut.

Namun sebaik sahaja suaminya mendapat pengiktirafan terhadap usahanya itu, dia mula menghormati komitmen suaminya. Kini isterinya berbangga dengan minat suaminya tambahan pula Ram Singh Chauhan pernah muncul dalam filem hebat di tahun 1983 "Octopussy" dimana pelakon Roger Moore turut berlakon dan turut berlakon dalam pengeluaran filem Bollywood.





sumber - BBC

Related

Info Pelik 2091602153143819393

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item