xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Rasmi Sepahtu Juara Maharaja Lawak Mega 2013/2014 | FANTASIA NETWORK Rasmi Sepahtu Juara Maharaja Lawak Mega 2013/2014 | FANTASIA NETWORK

Rasmi Sepahtu Juara Maharaja Lawak Mega 2013/2014

Tag : Keputusan MLM 2013 , Sepahtu Juara MLM2 2013 Terlebih dahulu admin ingin mengucapkan kepada semua pemenang-pemenang yang berjaya ...

Tag : Keputusan MLM 2013 , Sepahtu Juara MLM2 2013


Terlebih dahulu admin ingin mengucapkan kepada semua pemenang-pemenang yang berjaya di pentas final MaharajaLawak Mega 2013 tidak kira anda juara ataupon tidak. Dan paling penting adalah supporters seluruh tanah air yang banyak keluar duit untuk undi anda. hahaha.






Seperti yang sudah di duga dan di jangka, Kumpulan SEPAHTU telah menjadi JUARA musim MLM 2013 dengan undian sebanyak 72%. Naib Juara menjadi milik SHIRO dengan 69% undian dan mereka telah membawa pulang wang tunai sebanyak RM250,000 berserta sebuah trofi. 


Sementara itu, kumpulan BOCEY memberi kejutan apabila ketiga-tiga mereka memenangi gelaran ‘Man Of The Match’ pada pertandingan akhir MLM2013 dan turut diumumkan sebagai pemenang tempat ketiga.

Bocey memberi saingan sengit kepada kumpulan Shiro dengan memperolehi 68% undian dan melayakkan mereka memperolehi hadiah wang tunai sebanyak RM150,000 dan trofi.

Nabil sedikit sayu persembahannya malam tadi

Tempat keempat dan kelima menjadi milik Kumpulan Jambu dan satu-satunya peserta solo, Nabil Ahmad dengan perbezaan 1% undian iaitu sebanyak 65% dan 64%.



Pada malam tersebut, admin jangkakan BOCEY akan menjadi Juara berdasarkan pada performance pada setiap minggu. Namun populariti juga menjadi top bagi peminat-peminat artis di Malaysia untuk mengundi. Mesti ada yang setuju ataupon tidak kalau admin kata lawak Sepahtu sekarang jauh beza dengan Sepah yang dulu. Ya memang berbeza, kenapa? Kena tanyalah mereka...hehe.


Tidak lupa juga kepada Empat juri tetap yang mengadili peserta pada peringkat akhir MLM 2013 itu terdiri daripada Datuk Yusof Haslam, Luna Maya, Sheikh Haikel dan Nora Danish. Dengar cerita ada sedikit kontroversi pakaian dari artis seberang. Semua juri malam tadi bagi peserta 4 Bintang...huhu. Macam sudah dirancang jer . Apapon semua sudah berlalu, yang baik kita ikut, yang tidak baik kita tinggalkan... Lepasni kalau nak buat rancangan realiti lagi hope hadiahnya dengan program realiti agama macam Pencetus Ummah tidak jauh beza. Jom Layan gambar-gambar Final MLM 2013...






Related

Artis Nasyid 5055705380041192226

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item