xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Seksa!!! Bayi 5 Bulan Didera Dengan Memberi Susu Panas | FANTASIA NETWORK Seksa!!! Bayi 5 Bulan Didera Dengan Memberi Susu Panas | FANTASIA NETWORK

Seksa!!! Bayi 5 Bulan Didera Dengan Memberi Susu Panas


Sungguh sayu dah sedih melihat keadaan bayi ini. Apalah dosa bayi sekecil ini didera sedemikian rupa? 

Sehari demi sehari semakin banyak kes dera terhadap kanak-kanak, walaupun bermacam hukuman berat telah dikenakan kepada pesalah-pesalah yang lalu namun perkara terkutuk ini masih berlaku.

Beginilah nasib adik Ahmad Fateh 5 bulan yang didera pengasuhnya dengan memberi susu panas, mengakibatkan mulut dan saluran tekak bayi ini melecur.

Apalah salah bayi yang sekecil ini sehinggakan diperlaku sedemikian?.Kesan daripada itu adik Ahmad Fateh terpkasa minum susu dengan menggunakan tiub.

Kes dera ini berlaku 9 Oktober lalu di Saujana Utama Sungai Buluh, dan masih dalam sisasatan pihak berkuasa.

Semoga si pelaku dikenakan hukuman yang setimpal dengan apa yang dia lakukan.

Sumber : Waazin

P/s : Sama-sama kita berdoa semoga adik Ahmad Fateh cepat sembuh, semoga menjadi pengajaran kepada para ibu bapa supaya menyelidik terlebih dahulu para pengasuh mereka sebelum meninggalkan anak untuk dijaga. 



Related

Info Fakta 8518091941090332983

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item