xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Sharnaaz ‘No Komen’ Didakwa Serang Lisda Dan Suami | FANTASIA NETWORK Sharnaaz ‘No Komen’ Didakwa Serang Lisda Dan Suami | FANTASIA NETWORK

Sharnaaz ‘No Komen’ Didakwa Serang Lisda Dan Suami

Pelakon yang popular dengan drama ‘Bukan Aku Tak Cinta’, Sharnaaz Ahmad enggan mengulas lanjut mengenai dakwaan mengamuk dan menyerang aktres Lisdawati.



Menurut laporan yang dipetik daripada Harian Metro, Sharnaaz mendakwa semua yang terbabit dalam penggambaran berkenaan seperti pelakon, kru dan pengarah mengetahui sikap pasangan suami isteri tersebut.

“Saya tidak perlu menjelaskan punca kejadian itu. Benda ini kecil sahaja, tetapi dibesarkan mereka.

"Saya rasa tidak perlu dibawa kepada media.

“Biarlah mereka memburukkan saya, tetapi saya mengambil pendekatan tidak mahu menjelaskan lebih lanjut mengenai hal tersebut.

"Pengalaman lalu mengajar saya. Setahu saya, saya tidak bersalah dan tidak akan melutut (memohon maaf),” katannya.

Kredit : Harian Metro

Related

Info Artis 4106105899288547596

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item