xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Sah Nikah 8 Mac 2014 | FANTASIA NETWORK Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Sah Nikah 8 Mac 2014 | FANTASIA NETWORK

Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Sah Nikah 8 Mac 2014


Tag : Syamsul Yusof Dan Puteri Sarah Sah Nikah 8 Mac 2014

Alhamdulillah,terlebih dahulu admin ingin ucapkan tahniah kepada pasangan pada admin sama padan sama lawa. hehe Comel kan mereka berdua. Sebelum ini banyak spekulasi yang dibuat rata-rata oleh media massa berkata bahawa mereka berdua akan bernikah pada bulan Februari 2014. Namun itu hanyalah ura-ura dan tidak pasti.





Kini ibu Syamsul sendiri telah tampil mengesahkan bahawa pasangan ini akan dinikahkan pada bulan Mac pula.Untuk tarikh dan informasi tepat, satu majlis akan berlangsung di Masjid Sri Damansara pada 8 Mac 2014 ini sekitar jam 10.00 pagi. berita itu turut disahkan yang dilaporkan oleh mStar Online.


Malam harinya pula akan diadakan majlis resepsi sebelah pengantin perempuan di Pusat Konvensyen Setia City dengan bertemakan Islamic Arabian Night.

Menurut ibu Syamsul, tema tersebut merupakan permintaan Syamsul sendiri kerana ingin memakai jubah di hari bahagianya.

“Insya-Allah pihak kami akan mengadakan majlis resepsi itu serentak secara sederhana dengan kehadiran semua kaum keluarga, rakan-rakan & teman media pada majlis sambut menantu”
“Selain itu, kami juga merancang untuk mengadakan satu majlis kecil di rumah atas permintaan anak-anak selepas acara di Dewan Felda,” ujar Datin Patimah


Majlis resepsi perkahwinan Syamsul dan Puteri Sarah pula akan diadakan pada 18 April Dewan Perdana Felda. Majlis resepsi untuk adik Syamsul iaitu Syafiq turut sama akan diadakan serentak. Sementara itu majlis resepsi Puteri Sarah Liyana akan diadakan pada malam hari pernikahan di Pusat Konvensyen Setia City, Shah Alam.

P/s : Tahniah kepada mereka yang ingin mendirikan masjid. Admin doakan semoga berjalan lancar . Jangan lupa jemput admin dan peminat semua. hehe. Teringin nak makan nasi minyak abang Kl Gangster nie. :P


Related

Info Artis 3603008039766355373

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item