xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Abang Ipar Ameer Forteen Antara Penumpang Pesawat Hilang | FANTASIA NETWORK Abang Ipar Ameer Forteen Antara Penumpang Pesawat Hilang | FANTASIA NETWORK

Abang Ipar Ameer Forteen Antara Penumpang Pesawat Hilang


Pesawat MH370 yang dalam penerbangan ke Beijing hilang dari radar pagi semalam masih menjadi misteri dan tanda tanya. 


Ameer Forteen

Admin nasihatkan pembaca sekalian agar tidak membuat spekulasi dan menyebarkan berita yang tidak berasas. Di laman sosial sekarang ini, ramai yang mahu menjadi wartawan yang tak bertauliah dengan menyebarkan berita dan spekulasi tanpa asas bukti serta sumber yang kukuh.

Semalam, semasa membelek Instagram Ameer (@ameerforteen), seorang selebriti berimej smart kasual yang juga salah seorang anggota kumpulan Forteen, Budiey mendapati salah seorang daripada 239 penumpang yang juga bekerja sebagai cabin crew pesawat MH370 adalah abang ipar kepada Ameer Forteen bernama Junaidi Mohd Kassim.

“Let us pray for my sister’s husband @lindayub and all the passengers are safe. Amin.” – Ameer Forteen

Semoga Ameer Forteen dan keluarga tabah menghadapi ujian ini. Marilah sama-sama kita doakan semoga mereka dan keluarga dilindungi oleh Allah. Amin.

p/s: Semoga usaha mencari dan menyelamat ‪pesawat hilang‬ dipermudahkan oleh Allah. We are still waiting.

Related

info semasa 2114978391472094296

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item