xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Kepala Bayi Satu Tahun Tercucuk Charger Elektrik | FANTASIA NETWORK Kepala Bayi Satu Tahun Tercucuk Charger Elektrik | FANTASIA NETWORK

Kepala Bayi Satu Tahun Tercucuk Charger Elektrik

China - Seorang bayi Berumur satu tahun telah terjatuh dari katil dan kepalanya tercucuk charger elektrik dan melekat pada bahagian belaka...

China - Seorang bayi Berumur satu tahun telah terjatuh dari katil dan kepalanya tercucuk charger elektrik dan melekat pada bahagian belakang kepala. Bayi tersebut dibawa ke hospital dan pihak doktor terpaksa mengeluarkan besi charger tersebut dengan berhati-hati kerana risau akan terkena bahagian penting di dalam otak bayi tersebut.

Doktor terpaksa memecahkan charger tersebut untuk mengelakkan serangan "massive hemorrhage" kepada bayi tersebut. Pembedahan memakan masa 3 jam dan doktor berjaya mengeluarkan besi charger tersebut.

Related

info kesihatan 5080873835071472473

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item