xmlns:og='http://ogp.me/ns#' LUAHAN SEDIH SEORANG GADIS MELAYU SEMPENA PRU13!HADOIYAI!!! | FANTASIA NETWORK LUAHAN SEDIH SEORANG GADIS MELAYU SEMPENA PRU13!HADOIYAI!!! | FANTASIA NETWORK

LUAHAN SEDIH SEORANG GADIS MELAYU SEMPENA PRU13!HADOIYAI!!!

VIDEO GADIS MELAYU MENANGIS HIBA SEMPENA PRU KE 13 | Seorang gadis tidak dapat mengawal emosinya kerana kekalahan calon pilihan dalam Piliha...


VIDEO GADIS MELAYU MENANGIS HIBA SEMPENA PRU KE 13 | Seorang gadis tidak dapat mengawal emosinya kerana kekalahan calon pilihan dalam Pilihan Raya Umum yang Ke-13. Biasalah, adat pertandingan. Ada menang dan mesti ada yang kalah. Jadi, calon pilihan anda kenalah meningkat usaha beliau dalam menarik minat lebih ramai rakyat untuk mengundi beliau. Paling penting, tepati masa.

TONTON VIDEO LUAHAN SEDIH SEORANG GADIS MELAYU SEMPENA PRU13 DI BAWAH.



Ni video seorang penyokong setia Dato' Seri Ali Rustam, Bekas Ketua Menteri Melaka. Gadis ini sedih Ali Rustam tewas di Bukit Katil, Melaka. Jangan tengok video ni kalau anda tak kuat semangat , nanti anda akan turut keluar air mata . :) Komen anda tentang video ni?

Related

Info Lawak 1345459908077309238

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item