xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Blogger-Blogger yang cantik di Malaysia tahun 2013? | FANTASIA NETWORK Blogger-Blogger yang cantik di Malaysia tahun 2013? | FANTASIA NETWORK

Blogger-Blogger yang cantik di Malaysia tahun 2013?

Siapa blogger-blogger yang cantik di Malaysia tahun 2013? Adakah anda? Heehee! Kalau anda rasa anda cantik boleh pm saya & saya akan pos...

Siapa blogger-blogger yang cantik di Malaysia tahun 2013? Adakah anda? Heehee! Kalau anda rasa anda cantik boleh pm saya & saya akan post anda untuk artikel seterusnya Hahaha! Di bawah saya senaraikan blogger gadis melayu yang paling cantik di malaysia untuk tahun 2013.




Engku Sulwani 
(Student medik di UPM. Meme model fofular, banyak photoshoot sana sini...)




Hazanis
(Nama sebenar dia Hanisah, tapi kenapa guna nama Hazanis? Haa itu yang penulis tak tahu..hehe)




Nurulbadiah Lai
(Rasanya penulis dah tak perlu kenalkan siapa dia ni. Salah seorang blogger hebbak kat Malaysia & blog Nurul sering dijadikan inspirasi blogger lain. Keep it up! Nok makang nasik minyok kekgi jangan lupa ajok...ngee)




Iffah Fakhira
(Wah, muda² lagi dah ada blog. Tapi kena pandai bahagi masa blogging dengan pelajaran tau!)




Salffa Diyana
(Blog yang sangat simple & widgetnya sangat teratur. Blog dia selalu je kita jumpa kat bloglist blogger lain. Sebab apa? Mesti la sebab blog dia best!)


Related

Info Fakta 7568809812658154583

Catat Ulasan

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item