xmlns:og='http://ogp.me/ns#' COOL : 10 Rekaan Pejabat Paling Unik Dan Kreatif Dari Seluruh Dunia (10 Gambar) | FANTASIA NETWORK COOL : 10 Rekaan Pejabat Paling Unik Dan Kreatif Dari Seluruh Dunia (10 Gambar) | FANTASIA NETWORK

COOL : 10 Rekaan Pejabat Paling Unik Dan Kreatif Dari Seluruh Dunia (10 Gambar)

Ruang pejabat yang ceria, unik dan kreatif bukan sahaja mampu memberi keselesaan kepada para pekerja, malahan ianya mampu menjana daya kreat...

Ruang pejabat yang ceria, unik dan kreatif bukan sahaja mampu memberi keselesaan kepada para pekerja, malahan ianya mampu menjana daya kreativiti yang lebih tinggi jika ianya direka dengan bijak. Jika nak dibandingkan dengan reka bentuk pejabat yang hanya terdiri daripada barisan cubicles yang seolah-olah 'memenjara' para pekerja, rekaan yang lebih moden dan out of the box semakin mendapat perhatian.

Terdapat banyak syarikat di seluruh dunia yang mereka pejabat masing-masing dengan idea unik dan kreatif yang menjadi idaman bagi setiap pekerja. Di sini dipaparkan 10 rekaan pejabat dari seluruh dunia yang paling kreatif dan sangat memberi inspirasi.


01. Autodesk Office - Milan


02. BASF Office - Chile



03. Foursquare HQ Office - New York



04. Googleplex - California



05. Medina Turgul DBB - Istanbul


06. Red Bull Workspace - Sydney



07. Selgas Cano Architecture Office - Madrid



08. White Mountain Data Centre - Stockholm



09. Google's Office - Zurich



10. TBWA - Tokyo

Related

Info Pelik 1754913639162114339

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item