xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Misteri Fenomena Awan Berlubang (7 Gambar) | FANTASIA NETWORK Misteri Fenomena Awan Berlubang (7 Gambar) | FANTASIA NETWORK

Misteri Fenomena Awan Berlubang (7 Gambar)

Fenomena awan merupakan salah satu kejadian Allah SWT yang sangat menakjubkan. Ada satufenomena awan yang dikenal Punch Hole Cloud atau Fall...

Fenomena awan merupakan salah satu kejadian Allah SWT yang sangat menakjubkan. Ada satufenomena awan yang dikenal Punch Hole Cloud atau Fallstreak telah terjadi dan beberapa keping gambar sempat dirakam.

p/s : Subhanallah!



Sebelum ini juga kami pernah menerbitkan beberapa artikel tentang fenomena awan ini. Satu kejadianciptaan Allah SWT yang luar biasa. Fenomena ini pula disebut Punch Hole Cloud atau Fallstreak. Iaterjadi apabila suhu air pada awan berada di bawah titik beku namun masih belum membeku karenakekurangan ice nucleation Particles.

Setelah sedikit particle air mulai membeku, ia akan menyebabkan efek domino yg menyebabkan uap airdi sekelilingnya juga membeku dan jatuh ke bumi. Ini menyebabkan adanya lubang besar di awancirrocumulus atau altocumulus.













Sumber

Related

Info Pelik 1642522124810638149

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item