xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Facebook Bugs Facebook Down 21 oktober 2013 | FANTASIA NETWORK Facebook Bugs Facebook Down 21 oktober 2013 | FANTASIA NETWORK

Facebook Bugs Facebook Down 21 oktober 2013

Facebook Bugs, Facebook Down Malam Ini ! .. Barmakna anda tidak dapat update status, tak boleh. sharing sesuatu - ada error, Nak Like Tak da...

Facebook Bugs, Facebook Down Malam Ini !.. Barmakna anda tidak dapat update status, tak boleh. sharing sesuatu - ada error, Nak Like Tak dapat.. Memang Facebook mengalami bugs, down atau error malam ini.

Bila tanya En. Google dengan keywords "facebook bugs 2103" maka keluarlah keputusan yang baru sahaja sejam dan 30 minit dipostkan kedalam website atau blog. Sila lihat screenshot di bawah.

klik untuk pembesaran imej

Bugs ini aku sedari berlaku diantara jam 9:00mlm hingga 1030mlm hari ini 21 Oktober 2013..Bila cuba untuk post entri blog ke group, keluarlah pop up error seperti ini. Error juga berlaku  jika menggunakan 3rd party sharing tools seperti sharethis. Jumlah notification kat facebook bar tang berwarna merah hanya ada 2-3 sahaja.. Biasanya ada berpuluh-puluh notification..


Mungkin server facebook ada masalah, kena godam atau kena ceroboh? Wa Allahu Alam. Mungkin bugs atau error ini akan ok beberapa minit lagi !..

Related

info semasa 7184548719561660548

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item