xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Koleksi Gambar Perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah | FANTASIA NETWORK Koleksi Gambar Perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah | FANTASIA NETWORK

Koleksi Gambar Perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah

Gambar perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah - Tahniah kepada pelakon Diana Amir yang baru sahaja selamat bergelar isteri kepada ...

Gambar perkahwinan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah - Tahniah kepada pelakon Diana Amir yang baru sahaja selamat bergelar isteri kepada Muhammad Habib Bullah, pensyarah UiTM Merbok, Kedah sekitar jam 9.30 malam tadi dengan sekali lafaz di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Presint 3, Putrajaya.

Dinikahkan oleh Hazaruddin Baharuddin, Imam Besar masjid tersebut dan pengantin perempuan diwalikan oleh bapa sendiri, iaitu Amir Hashim Mohd Kassim, kedua-dua mempelai dilihat mengenakan busana indah hasil rekaan dan tajaan Ezuwan Ismail. Pihak perempuan menerima hantaran berupa senaskah al-Quran, sebentuk cincin emas dengan mas kahwin RM 1,000.

Tahniah sekali lagi dari pihak admin kerana penyatuan Diana Amir dan Muhammad Habib Bullah sebagai suami isteri yang sah. Semoga hubungan mereka kekal hingga ke hujung nyawa atau akhir hayat.




















































SUMBER : ROTIKAYA

Related

Info Artis 4842710250442724793

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item