xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Perodua Buddyz – Model Terbaru PERODUA | FANTASIA NETWORK Perodua Buddyz – Model Terbaru PERODUA | FANTASIA NETWORK

Perodua Buddyz – Model Terbaru PERODUA

Perodua adalah satu konsep yang optimistik dipanggil Sedan Model Global(GMS) Buddyz) Ia bakal disasarkan kepada pengguna urban dan generasi ...


Perodua adalah satu konsep yang optimistik dipanggil Sedan Model Global(GMS) Buddyz) Ia bakal disasarkan kepada pengguna urban dan generasi muda masakini. Kereta empat pintu ini mempunyai bentuk sudut yang cantik dan unsur pencahayaan yang menarik.




Buddyz secara meluasnya dipercayai bakal menjadi petunjuk model sedan untuk pengeluaran masa depan oleh syarikat Perodua yang kini sedang memasuki fasa kedua kajian.















Rekaan dalamannya mempunyai ruang tempat duduk lebih besar dan moden gabungan reka bentuk seni yang menarik dan ‘trending’. Terdapat ‘swooping’, ‘interface touch screen’ dengan kelebihan ‘start button’ dan paparan skrin.

Pemandu dapat melihat dua lapisan panel instrumen yang agak futuristik dan ia berbentuk bujur dengan suis audio dan ‘paddle-shift’. Pedal kaki juga mempunyai rekaan yang unik dan terdapat juga skrin LCD disediakan di belakang tempat duduk.


Related

Isu Tempatan 4437075801206473018

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item