xmlns:og='http://ogp.me/ns#' 44 Negara Kunjungi Web Johor Darul Takzim TV Official | FANTASIA NETWORK 44 Negara Kunjungi Web Johor Darul Takzim TV Official | FANTASIA NETWORK

44 Negara Kunjungi Web Johor Darul Takzim TV Official

"Saya tidak memerlukan sebarang anugerah daripada sebuah badan pentadbir bolasepak yang tidak konsisten untuk mengiktiraf segala kemaju...

"Saya tidak memerlukan sebarang anugerah daripada sebuah badan pentadbir bolasepak yang tidak konsisten untuk mengiktiraf segala kemajuan dan pencapaian Persatuan Bolasepak Negeri Johor. Walau bagaimanapun, saya ingin mengucapkan tahniah kepada mereka yang telah diberi penghormatan dalam Anugerah Bolasepak Kebangsaan baru-baru ini. Kepada para penyokong Johor, saya ingin memaklumkan bahawa laman web Johor Southern Tigers dan JDTTV menjadi tatapan di lebih 44 buah negara. Terdapat lebih sejuta hits di laman web kita pada perlawanan Harimau Muda vs. JDT II yang lalu. Pengunjung kedua paling ramai ke laman web kita adalah dari Amerika Syarikat, diikuti Singapura, Kanada dan Jepun. Terdapat juga pengunjung lain daripada Rusia, Indonesia, Filipina, Australia, Argentina, Sepanyol, Ireland, Great Britain, Belanda, Perancis, Jerman, Arab Saudi, Taiwan, Afrika Selatan, China, Korea Selatan, Norway, Qatar, Mesir, Thailand, Switzerland, Vietnam, Uruguay, Denmark, Brazil, Kuwait, Belgium, Greece, Mexico, New Zealand dan Poland. Kemudahan stadium dan kemudahan lain berkaitan bolasepak di seluruh negeri juga sedang dinaiktaraf. PBNJ juga sedang dalam rundingan daripada sebuah syarikat dari China untuk mendirikan Akademi Bolasepak Johor - Chelsea, yang akan menggunakan modul akademi bolasepak Chelsea. JDT dan JDT II juga merupakan pasukan pertama dalam negara ini, selain pasukan kebangsaan, yang ditaja oleh Nike. Semua ini sedang dilaksanakan dan bukan sekadar dalam peringkat perancangan. Tiada maknanya menjulang piala jika dunia tidak mengenali siapa kita. Saya bukan di sini sekadar untuk bertanding, saya ingin menempa legasi yang akan diingati sehingga generasi-generasi mendatang. In Shaa Allah, Johor akan sentiasa dan kekal sebagai Johor. Kepada Allah Kita Berserah. As-salamualaikum warahmatullahi wabarakatuh."



-DYAM Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor.

"I don't need any awards from an inconsistent football governing body to recognise and validate the progress and achievements made by Johor FA. However, I would like to congratulate those honoured in the National Football Awards recently. For the Johor fans, I'm here to inform you that Johor Southern Tigers Website and JDTTV are being viewed in over 44 countries. There were one million hits during the Harimau Muda vs. JDT II game. The second largest amount of viewers of our website came from the United States of America, followed by Singapore, Canada and Japan. Other viewers also include those from Russia, Philippines, Indonesia, Australia, Argentina, Spain, Ireland, Great Britain, Netherlands, France, Germany, Saudi Arabia, Taiwan, South Africa, China, South Korea, Norway, Qatar, Egypt, Thailand, Switzerland, Vietnam, Uruguay, Denmark, Brazil, Kuwait, Belgium, Greece, Mexico, New Zealand and Poland. Stadium facilities are being upgraded, as well as football facilities throughout the state. Johor FA are under negotiations with a company from China to open a Johor FA - Chelsea Football Academy, which will adopt the Chelsea academy module. JDT and JDT II are the first team in the country, apart from the national team, to be sponsored by Nike. I'm here to inform you that everything is being done and not just some planning in the pipeline. Alhamdulillah, everything is moving forward according to plan. There's no point of winning a trophy when the world doesn't even recognize your name. I'm not here to compete, I'm here to forge a legacy that will echo for generations to come. God willing, Johor will always and forever be Johor. Unto God Resigned. As-salamualaikum warahmatullahi wabarakatuh."

-HRH Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahin, The Crown Prince of Johor.


Related

Live TV Streaming 490021576876262900

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item