xmlns:og='http://ogp.me/ns#' 8 Gambar Latihan Skuad Harimau Selatan | JDT 1 | FANTASIA NETWORK 8 Gambar Latihan Skuad Harimau Selatan | JDT 1 | FANTASIA NETWORK

8 Gambar Latihan Skuad Harimau Selatan | JDT 1

HARI PERTAMA BERMULA Skuad Johor Darul Ta’zim di bawah kendalian Jimenez akhirnya telah berjaya mengumpulkan hampir semua pemain-pemain baru...


HARI PERTAMA BERMULA

Skuad Johor Darul Ta’zim di bawah kendalian Jimenez akhirnya telah berjaya mengumpulkan hampir semua pemain-pemain baru pasukan. Semua pemain-pemain baru telah melaporkan diri pagi tadi kecuali Fadhli Shas, Irfan Fazail dan Izham Tarmizi yang menjalani latihan pasukan kebangsaan.

Cuaca hujan renyai-renyai di Johor Bahru pagi tadi tidak menghalang setiap pemain memberikan komitmen tinggi kepada setiap arahan jurulatih. DYAM Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim turut kelihatan hadir menyaksikan sesi latihan hari pertama ini.









Related

Info Sukan 1042052677251983042

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item