xmlns:og='http://ogp.me/ns#' 5 Selebriti Dengan Pendapatan Lebih RM1 Juta Setahun | FANTASIA NETWORK 5 Selebriti Dengan Pendapatan Lebih RM1 Juta Setahun | FANTASIA NETWORK

5 Selebriti Dengan Pendapatan Lebih RM1 Juta Setahun

Harian Metro edisi Ahad hujung minggu lalu mengeluarkan senarai lima orang selebriti wanita Malaysia yang berjaya mengaut pendapatan le...


Harian Metro edisi Ahad hujung minggu lalu mengeluarkan senarai lima orang selebriti wanita Malaysia yang berjaya mengaut pendapatan lebih RM1 juta setahun dan menariknya mereka semua masih muda dan jauh perjalanan karier mereka dalam dunia hiburan.

Jika mereka kekalkan momentum dan semangat yang ada, sudah pasti masa hadapan kelima lima selebriti ini sangat cerah, dan istilah jutawan tidak akan lekang dari nama mereka.

Berikut adalah senarai 5 selebriti wanita Malaysia yang masih muda dan berjaya menjana lebih RM1 juta pendapatan setahun.

1. Yuna (RM5 juta)


Sumber pedapatan: Kontrak album, duta produk, runut bunyi The Croods, konsert luar dan dalam negara, royalti, jualan album & butik IAMJETFUEL.

2. Shila Amzah (RM2.5 juta)



Sumber pedapatan: Kontrak di China, duta produk, royalti dan jualan album.

3. Soo Wincci (RM1.5 juta)



Sumber pedapatan: Duta produk & badan kebajikan, persembahan dalam dan luar negara.

4. Neelofa (RM1 juta)



Sumber pedapatan: Produk kecantikan dan duta pelbagai produk.

5. Najwa Latif (RM1 juta)


Sumber pedapatan: Royalti muat turun nada dering, persembahan dalam dan luar negara dan duta produk.

Related

Info Artis 2442705303908209848

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item