xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Akibat Burger Babi, Jualan MCD Di Jepon Turun | FANTASIA NETWORK Akibat Burger Babi, Jualan MCD Di Jepon Turun | FANTASIA NETWORK

Akibat Burger Babi, Jualan MCD Di Jepon Turun

Penurunan jualan disebabkan kalangan masyarakat Muslim di Jepun sudah tak mahu lagi menikmati makanan hamburger syarikat tersebut yang diper...


Penurunan jualan disebabkan kalangan masyarakat Muslim di Jepun sudah tak mahu lagi menikmati makanan hamburger syarikat tersebut yang diperbuat daripada babi yang bererti minyaknya pun adalah minyak babi.

Harga jualan McDonald 's di Jepun sudah sangat rendah saat ini sehingga mencapai 100 yen per satu hamburger. 

McDonald 's merupakan restoran makanan segera francais terbesar di dunia yang ditubuhkan pada 15 Mei 1940. Restoran ini melayani 68 juta pelanggan setiap hari di 119 negara.

Related

Isu Dunia 8463709719249732349

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item