xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Rahsia Superman Tanpa Spender Merah | FANTASIA NETWORK Rahsia Superman Tanpa Spender Merah | FANTASIA NETWORK

Rahsia Superman Tanpa Spender Merah



Rahsia Superman tanpa Spender Merah.

Filem Man of Steel menampilkan Superman tidak lagi bergaya dengan spender merah lagendanya. Kemana Menghilangnya Spender Merah Superman. Apakah kaitan Superman tanpa spender merah dengan Malaysia. Masih menjadi tanda tanya kepada semua peminat superhero idola ramai tersebut. Superman dalam Filem terbarunya Man of Steel menampilkan perubahan besar pada kostum superman, superhero legenda pembela keadilan. Tiada lagi spender merah yang menjadi Identiti Utama Superman.

p/s : Jom kita singkap kemana hilangnya spender merah Superman?





KEMANA HILANGNYA SPENDER MERAH SUPERMAN

Apa yang menariknya, beberapa bulan sebelum tayangan perdana Man of Steel, telah berlaku satu Kontroversi di Malaysia yang mungkin berkaitan atau mungkin juga satu kebetulan. Video Sharifah Sakinah yang juga mengaku memakai Spender Merah, mungkinkah itu spender superman, atau mungkinkah kontroversi Spender Merah Sharifah Sakinah menjadi penyebab Superman tidak lagi beraksi dengan spender merah dalam Filem Man of Steel. Rahsia Superman tanpa Spender Merah.

Related

kisah menarik 4614297345509211245

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item