xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Gambar Dato' Siti NurHaliza Sambut Hari Lahir ke 35 Tahun | FANTASIA NETWORK Gambar Dato' Siti NurHaliza Sambut Hari Lahir ke 35 Tahun | FANTASIA NETWORK

Gambar Dato' Siti NurHaliza Sambut Hari Lahir ke 35 Tahun

Penyanyi nombor 1 negara Dato' Siti Nurhaliza menyambut hari jadinya yang ke 35 tahun.Sambutan itu dilakukan di pejabatnya secara sederh...

Penyanyi nombor 1 negara Dato' Siti Nurhaliza menyambut hari jadinya yang ke 35 tahun.Sambutan itu dilakukan di pejabatnya secara sederhana oleh suaminya Dato' K dan kakitangan disitu.










UPDATE :

Tanggal 11 Januari yang lalu, laman sosial Twitter dan Instagram milik Dato’ Siti Nurhaliza telah dibanjiri dengan ucapan selamat hari lahir daripada peminat tegar beliau.

Jika tarikh keramat itu bagaikan terpahat dalam ingatan peminatnya, apatah lagi di kalangan ahli keluarga dan sahabat terdekat. Buktinya, sambutan ulangtahun beliau yang ke-35 disambut meriah dalam dua buah majlis yang berbeza.

Pekerja Simplysiti Sdn. Bhd. meraikan ulang tahun ke-35 Dato’ Siti Nurhaliza

Sambutan pertama diadakan di ruang pejabat beliau oleh para pekerja Simplysiti Sdn. Bhd. Dalam majlis itu, Dato’ Siti Nurhaliza telah menerima sebuah hadiah istimewa berupa sebuah potret besar dirinya.

Majlis sambutan hari lahir Dato’ Siti yang kedua dilihat lebih istimewa kerana telah dirancang sendiri oleh ketiga-tiga orang anak lelaki beliau.

Melalui gambar dimuatnaik menerusi akaun Instagram Dato’ Siti, terdapat beberapa video menarik yang telah dikongsikan, terutamanya video Dato’ Siti yang sedang menari bersama suami kesayangannya.
Jom kita layan video dan foto sambutan hari lahir penyanyi tersohor tanah air ini!
Kredit foto : Instagram Dato Siti Nurhaliza

Related

Info Artis 6407066713117052220

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item