xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Lembu Ditemui di Dalam Tempayan | FANTASIA NETWORK Lembu Ditemui di Dalam Tempayan | FANTASIA NETWORK

Lembu Ditemui di Dalam Tempayan

BIASANYA tempayan dijadikan orang untuk menyimpan air atau bahan makanan seperti beras, rempah-ratus dan buah-buahan di rumah mereka....


BIASANYA tempayan dijadikan orang untuk menyimpan air atau bahan makanan seperti beras, rempah-ratus dan buah-buahan di rumah mereka.

Bagaimana perasaan anda, jika ada seekor lembu ditemui terperangkap di dalam sebuah tempayan besar.

Di Facebook Wikipedia Rakyat, terdapat sebuah video menunjukkan seorang lelaki mengetuk sebuah tempayan untuk memecahkannya.

Pada permulaan video, tidak diketahui apakah tujuan sebenar tempayan berkenaan diketuk dan penulis terfikir kemungkinan ada sesuatu terperangkap di dalamnya seperti ular atau kanak-kanak.

Namun, selepas tempayan itu berjaya dipecahkan di dalamnya ada seekor lembu berwarna putih.

Kemungkinan lembu malang itu terperangkap di dalam tempayan berkenaan ketika ia cuba untuk meminum air di dalam tempayan lalu terjatuh.

Sebaik tempayan pecah, lembu itu terus melompat dan berdiri serta melarikan diri.

Jika sekali pandang, lembu itu seakan-akan baru menetas pula.


sumber : siapkapkeli.com

Related

Video Pilihan 1988814638715007825

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item