xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Gambar Sultan Brunei Sanggup Berhujan Bersama Rakyat Sambut Maulidur Rasul 1435H/2014 | FANTASIA NETWORK Gambar Sultan Brunei Sanggup Berhujan Bersama Rakyat Sambut Maulidur Rasul 1435H/2014 | FANTASIA NETWORK

Gambar Sultan Brunei Sanggup Berhujan Bersama Rakyat Sambut Maulidur Rasul 1435H/2014

Tidak ada kata-kata yang mampu admin ungkapkan melainkan, tertunduk hormat. Terbaek wahai Sultan Brunei. Daulat Tuanku !


Tidak ada kata-kata yang mampu admin ungkapkan melainkan, tertunduk hormat. Terbaek wahai Sultan Brunei.

Daulat Tuanku !



Memang amat mengharukan apabila melihat gambar ini. Walaupun hujan, seorang yang berstatus raja sanggup basah bersama-sama rakyat jelata turun menyambut Maulidur Rasul di Bandar Seri Bongawan. Inilah namanya kepimpinan melalui teladan.

Sultan Hassanal Bolkiah memang terkenal dengan ketokohannya. Sebelum ini, tindakan baginda menguatkuasakan undang-undang syariah di negara Brunei telah membuka mata banyak negara-negara Islam yang lain. 

Semoga baginda Sultan Brunei dikurniakan kesihatan yang baik agar dapat meneruskan usaha baginda memartabatkan Agama Islam.

sumber

Related

Isu Dunia 5193045189527365668

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item