xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Official Video 'Macam Comel Jer ' Syasya Solero Nyanyian Amar | FANTASIA NETWORK Official Video 'Macam Comel Jer ' Syasya Solero Nyanyian Amar | FANTASIA NETWORK

Official Video 'Macam Comel Jer ' Syasya Solero Nyanyian Amar

Adakah ada yang sudah mula bosan dengan kisah si Syasya Solero yang ‘Macam Cantik Jer, Macam Comel Jer’? Tapi, anda tidak boleh menaf...


Adakah ada yang sudah mula bosan dengan kisah si Syasya Solero yang ‘Macam Cantik Jer, Macam Comel Jer’?

Tapi, anda tidak boleh menafikan hakikat yang ‘sahamnya’ sudah mula mencanak naik dengan muncul di dada akhbar, iklan dan video muzik.
Terbaru, gadis ini muncul dalam video klip rasmi lagu ‘Macam Cantik Jer Macam Comel Jer’ nyanyian penyanyi nasyid Amar.

Video itu dilihat cuba mengetengahkan sikap masyarakat kita yang suka menyebar dan memberi komen yang mengaibkan dan memalukan orang lain.

Sedikit-sebanyak ia berkisar kepada kisah Syasya yang pernah dikutuk ‘kaw-kaw’ sebelum menempah populariti seperti yang ada sekarang.

Video tidak rasmi untuk lagu itu sudah dimuatnaik di laman YouTube kira-kira dua bulan lalu dan mendapat sambutan yang cukup baik.

Apa pun, memang terserlah kecantikan Syasya untuk video ini. Dah macam retislah katakan!


Related

Video Pilihan 861780057825597938

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item