xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Jakim sahkan Produk Double StemCell Guna Logo Halal Tidak Sah | FANTASIA NETWORK Jakim sahkan Produk Double StemCell Guna Logo Halal Tidak Sah | FANTASIA NETWORK

Jakim sahkan Produk Double StemCell Guna Logo Halal Tidak Sah

Kini hangat dengan produk MLM terbaru di Malaysia iaitu Double Stem Cell atau lebih dikenali dengan bisnes Kaching... Pastinya orang ki...


Kini hangat dengan produk MLM terbaru di Malaysia iaitu Double Stem Cell atau lebih dikenali dengan bisnes Kaching... Pastinya orang kita mudah terpengaruh untuk menjadi kaya dengan bermacam-macam cara asalkan duit itu dapat tanpa membuat selidik atau mengkaji berkenaan produk itu. Syarikat yang dikenali dengan Phytoscience ini menerima tamparan yang amat hebat apabila pihak JAKIM sahkan di facebook pada 20 Januari 2014 bahawa syarikat tersebut tidak memiliki sijil pengesahan Halal Malaysia.



Sudah terang lagi bersuluh jadi mesti menjadi perbualan dan persoalan kepada yang sudah join dan menjadi ahli. Kepada yang di luar sana di harap berhati-hati sekiranya ingin berniaga atau berbisnes. Admin faham 9/10 rezeki daripada perniagaan tetapi mestilah sumber tu berlandaskan dan ikut syarat-syarat yang sudah ditetapkan. Pengajaran bagi semua. Renung-renungkan dan selamat beramal.



Related

info semasa 2067562906665778151

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item