xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Jawapan Sebab Apa isteri Aaron Aziz bertudung | FANTASIA NETWORK Jawapan Sebab Apa isteri Aaron Aziz bertudung | FANTASIA NETWORK

Jawapan Sebab Apa isteri Aaron Aziz bertudung

Dengarnya isteri kepada pelakon Aaron Aziz, Diyana Halik kini bertudung (berselendang) selepas pulang dari percutian di Hong Kong baru-...


Dengarnya isteri kepada pelakon Aaron Aziz, Diyana Halik kini bertudung (berselendang) selepas pulang dari percutian di Hong Kong baru-baru ini.

Sebelum ini, 2 tahun yang lalu, Aaron ada menyuruh isterinya itu bertudung tanpa paksaan selepas menunaikan umrah ketika itu.

memetik portal mStar semalam, Aaron kerap menghantar mesej dan video mengenai hari kiamat kepada isterinya tersayang itu. Disitulah terdetik mula berjinak-jinak untuk proses pembelajaran memakai tudung.

"Sejak kebelakangan ini, Aaron banyak bercerita tentang petanda kiamat dan perkara itu menguatkan hati saya untuk bertudung.
"Sebelum ini memang saya sudah ada niat untuk berubah, cuma hati masih belum benar-benar bersedia," -Diyana

Related

Info Artis 8549565624205266334

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item