xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Justin Bieber Lempar Telur Ke Rumah Jiran | FANTASIA NETWORK Justin Bieber Lempar Telur Ke Rumah Jiran | FANTASIA NETWORK

Justin Bieber Lempar Telur Ke Rumah Jiran

Penyanyi remaja ini seakan-akan tidak serik untuk terus menimbulkan kontroversi sehingga boleh menjejaskan kerjaya seninya yang semakin...


Penyanyi remaja ini seakan-akan tidak serik untuk terus menimbulkan kontroversi sehingga boleh menjejaskan kerjaya seninya yang semakin dilihat merudum dari hari ke sehari.

Terbaharu, Bieber dilaporkan telah membaling puluhan telur ke arah rumah jirannya di Calabasas, Los Angeles, minggu lalu.

Sumber : Mynewshub

Menurut Associated Press, penyanyi berusia 20 tahun itu dikatakan mula membaling telur ke arah jiran tersebut dan anak perempuannya ketika mereka berada di balkoni rumah.

Mangsa dikatakan sempat merakam perbuatan buruk Bieber itu.

Kesalahan vandalisme yang dilakukan Bieber boleh menyebabkan dia dibicarakan di makhamah atas kesalahan jenayah menganggu kententeraman jirannya.

Related

Info Artis 7316234668014972842

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item