xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Mungkinkah Stacy akan masuk Islam 2014 ? | FANTASIA NETWORK Mungkinkah Stacy akan masuk Islam 2014 ? | FANTASIA NETWORK

Mungkinkah Stacy akan masuk Islam 2014 ?

Mungkin hari Krismas tahun ini adalah yang terakhir buat penyanyi, Stacy apabila dia baru-baru ini menyatakan dalam portal mStar yang dir...


Mungkin hari Krismas tahun ini adalah yang terakhir buat penyanyi, Stacy apabila dia baru-baru ini menyatakan dalam portal mStar yang dirinya kini dalam proses terbuka hatinya untuk memeluk Islam.

Bahkan berita baik ini disampaikannya sendiri tanpa ada bantahan atau paksaan daripada pihak dalam mahupun luar. Namun Akim selalu membantu dan mendorongnya untuk belajar mengenai Islam.

Baguslah seperti itu, ramai yang tidak sabar menantikan saat yang baik ini. 


"Dulu semasa di kampung pergaulan saya terhad dan komuniti di sana kebanyakannya penganut Kristian dan apabila berpindah ke Kuala Lumpur saya lebih banyak didedahkan dengan masyarakat Islam.
“Dari situlah hati saya terbuka untuk mengetahui mengenai agama ini,”

"Soal agama bukan perkara main-main dan saya sangat menghormati agama lain termasuk Islam dan sebab itu jika saya ingin menjadi seorang Muslim bukan hanya kerana cinta atau mahu berkahwin dengan seseorang sebaliknya ia perlu datang dari hati yang ikhlas," katanya.

Related

Info Artis 4915557816059299443

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item