xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Erra Fazira Bercerai Talak Satu ??? | FANTASIA NETWORK Erra Fazira Bercerai Talak Satu ??? | FANTASIA NETWORK

Erra Fazira Bercerai Talak Satu ???


Sedih mendengar Berita ini, Namun inilah hakikatnya asam garam dalam kehidupan. Apa yang berlaku mungkin ada hikmah yang kita tidak tahu. Terbaru mengenai Pelakon Comel, Erra Fazira dikatakan telah bercerai talak dengan suaminya, Engku Emran Engku Zainal Abidin di Mahkamah Tinggi Syariah, di sini, sebentar tadi. 


Hakim Syarie, Mohammad Adib Husain mengesahkan lafaz dibuat Engku Emran itu selepas kedua-dua pihak bersetuju untuk berpisah secara baik. Erra dan Engku Emran berkahwin pada 25 Oktober 2007 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Engku Aleesya, 5.

Pasangan berkenaan bersetuju untuk menyerahkan hak penjagaan anak perempuan mereka, Engku Aleesya, 5, kepada Engku Emran.

Sedia maklum sebelum ini Kak Erra pernah berkahwin bersama Yusry KRU. Emm admin harap kak Erra sabar dalam menempuh ujian ini. Berapa umur kak Erra sekarang ye? 40 kan. hehe. Apa kata peminat ?

Sumber Berita : Sinar

Related

Info Artis 6396545932347084853

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item