xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Fahrin Ahmad Cari Jodoh Tepi Jalan ? | FANTASIA NETWORK Fahrin Ahmad Cari Jodoh Tepi Jalan ? | FANTASIA NETWORK

Fahrin Ahmad Cari Jodoh Tepi Jalan ?







Pelakon Kacak seperti yang diketahui umum Fahrin Ahmad secara tiba-tiba memuat naik sekeping foto di Instagram menunjukkan dirinya sedang melamar di tepi jalan... Huhu. Memang terkejut admin melihat gelagat si Fahrin ini. Jejaka yang menjadi kegilaan ramai remaja dan juga bekas kekasih Linda Onn dan juga Scha Al-Yahya ini pernah meluahkan hasratnya untuk mencari teman hidup dari kalangan guru sekolah namun sehingga kini masih belum ura-ura yang pelakon itu akan mengakhiri zaman bujangnya.


Fuh, sekali letak caption "The Proposal…. Will you??? di Intagram, berduyun-duyun yang like dan komen status tersebut. Dan ada yang menyatakan sudi nak jadi isteri. hehe. 

Apapun admin doakan semoga ketemu jodoh yang baik-baik,kalau dah jodoh tidak ke mana.

Related

Info Artis 8105894690445070661

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item