xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Luahan Lisa Surihani Terasa Kecil Hati Mengenai Anak... | FANTASIA NETWORK Luahan Lisa Surihani Terasa Kecil Hati Mengenai Anak... | FANTASIA NETWORK

Luahan Lisa Surihani Terasa Kecil Hati Mengenai Anak...

Pelakon comel dan cantik Lisa Surihani belum mempunyai rezeki untuk menimang cahaya mata setelah hampir 2 tahun perkahwinannya bersama ...


Pelakon comel dan cantik Lisa Surihani belum mempunyai rezeki untuk menimang cahaya mata setelah hampir 2 tahun perkahwinannya bersama Yusry. Yela pasangan mana kan yang berkahwin tidak mahu anak... Semua ingin ada zuriat dan keturunan masing-masing.

Maklumlah bila jadi artis ni, ramai peminat dan ramai yang nak sangat tahu bila lah si Lisa ni nak timang anak... Namun dikala segelintir peminat yang tidak sabar dan ada yang sering mengajukan soalan-soalan sehingga membuatkan empunya badan terasa hati.





Menurut Laporan Portal Malaysian Digest : Lisa sama sekali tidak kisah apabila ramai yang bertanya tentang gilirannya menimang cahaya mata, cuma dia kecewa bila ada yang berani mengajukan pertanyaan hingga menyentuh soal yang terlalu sensitif.

“Saya tak kisah kalau orang kerap bertanya, bila lagi, bila lagi…? Ini semua kuasa Allah. Mungkin belum rezeki kami. Tapi saya tak boleh terima bila ada soalan-soalan daripada orang sekeliling yang sampaikan menyentuh hal yang terlalu peribadi.

“Saya tak faham kenapa mereka tak sensitif dan tak menjaga perasaan orang lain. Cubalah mereka letakkan diri mereka dalam situasi saya. Bukan kami tak berusaha, tapi tidaklah sampai kami perlu berkongsi tentang perkara itu pada umum.

Walaubagaimanapun, Lisa tetap bersyukur bila ada peminat yang memberi nasihat dan kata-kata positif buat dia dan suami.

Terbaru, Lisa kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem Cicakman The Movie 3 yang diarahkan sendiri oleh suaminya Yusry Abd Halim.

Related

Info Artis 1967984958666515571

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item