xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Mizz Nina Hanya Menyanyi di Hadapan Penonton Wanita Sahaja... | FANTASIA NETWORK Mizz Nina Hanya Menyanyi di Hadapan Penonton Wanita Sahaja... | FANTASIA NETWORK

Mizz Nina Hanya Menyanyi di Hadapan Penonton Wanita Sahaja...


Alhamdulillah... Tahniah admin ucapkan kepada Penyanyi dan isteri kepada vokalis kumpulan Hujan, Mizz Nina yang hendak terus istiqamah dalam melakukan kebaikan disisi islam.

Ramai peminat memberi komen yang memberangsangkan buat Mizz Nina apabila dia memutuskan untuk terus berhijab selepas pulang daripada menunaikan ibadah haji bersama suaminya pada tahun lalu.


Noh Hujan juga sebagai suami sentiasa memberi sokongan yang terbaik untuk isterinya.

Baru-baru ini melalui laporan yang di petik daripada Sinar Harian :


“Saya akan menyanyi di hadapan penonton wanita saja. Keputusan itu saya buat selepas berhijrah.


“Suami menyokong keputusan saya. Saya tidak menyesal meninggalkan bidang muzik kerana sudah puas mengecapinya.

“Kini, saya ingin memberikan perhatian kepada butik dan juga syarikat produksi yang ditubuhkan sejak setahun lalu,” katanya yang dipetik dalam satu portal berita hari ini. 



“Ini adalah perkara baharu yang saya dapati dan fahami selama saya menuntut ilmu daripada beberapa ahli agama. Pengalaman yang pernah saya lalui selama ini juga memaksa saya untuk berubah.

Selepas ini saya akan mengurangkan aktiviti nyanyian. Saya tidak akan membuat persembahan dalam kalangan penonton yang bercampur. Saya hanya akan membuat persembahan di hadapan penonton wanita sahaja.”

Hanya Nyanyi Depan Wanita   Mizz Nina

Penghijrahan Mizz Nina dianggap sebagai suatu contoh yang baik kepada artis-artis lain. Mizz Nina juga menyatakan bahawa dirinya sudah puas dengan kerjaya seorang penyanyi dan kini mahu beralih dan menumpukan fokus kepada ibadah dan juga perniagaan pakaian muslimahnya, Madeena.

Sama-samalha kita mendoakan agar lebih ramai lagi berhijrah ke arah yang lebih baik.

Kredit Foto : Instagram Mizz Nina dan Google

Related

Info Artis 5961251466135361901

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item