xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Manusia Miliki Mulut Terbesar Di Dunia.... | FANTASIA NETWORK Manusia Miliki Mulut Terbesar Di Dunia.... | FANTASIA NETWORK

Manusia Miliki Mulut Terbesar Di Dunia....

Gambar Manusia Dengan Mulut Terbesar Di Dunia-Susah dibayangkan dengan saiz orang normal hal ini boleh dilakukan,bayangkan sebuah tin minuman boleh dimasukan sepenuhnya dalam mulut lelaki yang berusia 20 tahun asal Angola yang bernama Francisco Domingo Joaquim.


Francisco Domingo Joaquim dari Sambizanga di Angola telah dianugerahkan gelaran Manusia dengan Mulut terlebar di Dunia



Francisco Domingo Joaquim dari Sambizanga di Angola telah dianugerahkan gelaran Manusia dengan Mulut terlebar di Dunia



Dengan demikian Francisco Domingo Joaquim menjadi manusia dengan mulut dan rahang terlebar di dunia. Lelaki yang lebih popular dikenali dengan nama Chiquinho biasanya mempertunjukan kebolehannya di jalan di bandar Luanda. Kini Chiquinho ikut dalam pertandingan mulut yang terbesar di dunia di Rom Itali. lebar mulutnya boleh mencapai 17 cm wow, luar biasa bukan.





















p/s: mulut mcm ni lebih baik dari mulut tempayan..:)

Related

Info Pelik 4837675989567528241

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item