xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Nabil Raja Lawak Memohon Maaf Secara Terbuka Kepada Luna Maya | FANTASIA NETWORK Nabil Raja Lawak Memohon Maaf Secara Terbuka Kepada Luna Maya | FANTASIA NETWORK

Nabil Raja Lawak Memohon Maaf Secara Terbuka Kepada Luna Maya

Bermacam-macam ragam kisah Nabil ni... Pasal apa ? Jom baca : Sebelum ini akhbar melaporkan beliau tidak akan meminta maaf namun akhi...

Bermacam-macam ragam kisah Nabil ni... Pasal apa ? Jom baca :

Sebelum ini akhbar melaporkan beliau tidak akan meminta maaf namun akhirnya, peserta Maharaja Lawak Mega 2013, Nabil Ahmad, memohon secara terbuka kepada Luna Maya dan peminat MLM 2013.

Sebelum ini Nabil Ahmad dikritik hebat oleh peminat MLM 2013 kerana lawak beliau bersama Harith Iskandar minggu lalu dilihat mengaibkan salah seorang juri, dengan menyindir isu skandal lama Luna Maya.


Sungguhpun kebanyakan juri, termasuk Luna, dan penonton sangat sporting namun tindakan Nabil menyelitkan lawak menyindir masalah lampau Luna secara live dan berdepan bukan sahaja mengaibkan Luna tetapi juga menimbulkan perasaan kurang senang penonton.

Mungkin ia terlepas cakap atau kekeringan idea untuk membuat lawak, namun tindakan beliau yang kemudiannya membuat kenyataan dalam Harian Metro tidak akan meminta maaf kepada Luna Maya telah menambah kemarahan orang ramai.

Nabil mengatakan, “saya tidak berhasrat untuk meminta maaf kerana saya tidak melakukan sebarang kesalahan atau mempunyai isu peribadi dengan Luna Maya. Saya tidak sangka pula lawak saya itu dilihat sebagai satu unsur penghinaan atau cuba mengaibkan Luna Maya”.

Namun, baru-baru ini akhirnya Nabil secara terbuka memohon maaf melalui rancangan beliau iaitu MELETOP terbitan ASTRO. Melalui video itu Nabil memohon maaf kepada Luna Maya dan para peminatnya di atas lawak nya yang mungkin terlepas pandang. Apa-apapon jom layan videonya dibawah, dan maafkanlah kalau manusia buat salah. Kita hidup tidak lama. Betul @ tidak ? huhu. Oh ya, Undi Nabil untuk Final MLM 2013 .

Related

Info Artis 1725865113847987103

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item