xmlns:og='http://ogp.me/ns#' Ngeri!!! Budak 12 Tahun Maut Akibat Terkena Bola Golf di Tengkuk | FANTASIA NETWORK Ngeri!!! Budak 12 Tahun Maut Akibat Terkena Bola Golf di Tengkuk | FANTASIA NETWORK

Ngeri!!! Budak 12 Tahun Maut Akibat Terkena Bola Golf di Tengkuk

Takziah admin ucapkan Kepada Keluarga mangsa. Malang memang tidak berbau... dimana-mana sahaja kejadian tidak diingini boleh berlaku dalam ...

Takziah admin ucapkan Kepada Keluarga mangsa. Malang memang tidak berbau... dimana-mana sahaja kejadian tidak diingini boleh berlaku dalam sekelip mata,oleh itu kita perlu sentiasa waspada dan berjaga-jaga. Terbaru di Sabah pasal bola golf... Ingatkan Bola sepak sukan paling bahaya, Golf pon bahaya juga.. kenapa ? Jom baca laporan dibawah :

Seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun bertarung nyawa hampir 16 jam sebelum disahkan meninggal dunia selepas dipercayai terkena bola golf di Kelab Golf Keningau kelmarin.

Dalam kejadian jam 2.40 petang, Sabtu lalu, mangsa dikenali sebagai Alminda Jalimin bekerja sambilan sebagai kedi dikejarkan ke Hospital Keningau, namun dirawat sebagai sebagai pesakit luar sebelum disahkan meninggal dunia di rumahnya di Taman MDK Keningau pada keesokan hari.


Ketua Polis Daerah Keningau Deputi Superintendan Robert Salisip David berkata, siasatan awal mendapati ketika kejadian, mangsa sedang menarik beg peralatan golf milik seorang pemain di lubang ke-12 di padang berkenaan.

“Tiba-tiba bola golf dilibas seorang pemain dalam jarak sekitar lima hingga enam meter melencong lalu terkena tengkuk kanan mangsa menyebabkannya rebah.

“Akibat kejadian itu, mangsa yang pengsan dikejarkan ke Hospital Keningau untuk rawatan lanjut,” katanya


SUMBER :TERENGGANU TODAY.COM

Menurutnya, sebaik tiba di hospital, mangsa hanya menerima rawatan pesakit luar sebelum dibawa pulang ibu bapanya yang menetap di rumah kongsi.

“Namun, pada jam 11.30 malam, mangsa mengadu sakit kepala selain mengalami muntah-muntah.

Related

info semasa 3597988300162918780

Catat Ulasan

PERHATIAN: Pihak Fantasia Media Network tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

emo-but-icon

Follow Us

Hits

SEO Reports for fantasianetwork.blogspot.com DMCA.com
item